Стародубцева Світлана

Виставки малярства Світлани Стародубцевої


2004 р. – Музей етнографії та художнього промислу (персональна вист.; м. Львів), Арт-галерея ОМ (персональна вист.; м. Львів), Осінній салон (міжнародна мистецька вист.; м. Львів)

2005 р. – Львів. Палац мистецтв (персональна вист.; м. Львів), Осінній салон (міжнародна мистецька вист.; м. Львів)

2006 р. – «Мальовнича Україна» (всеукраїнська худож. виставка), Київ, кафе «Антресоль» (персональна вист.), «Моя Україна» / День Незалежності (всеукраїнська худож. виставка), Жовківський худож. вернісаж (до Дня Незалежності), Різдвяні мотиви (всеукраїнська худож. виставка / грудень) – 2006р.

2007 р. – «Жінки – митці України (всеукраїнська худож. виставка / березень), «Світ Божий як Великдень (всеукраїнська худож. виставка / квітень), «Мальовнича Україна» (всеукраїнська худож. виставка), Київ, Арт кафе «Бабуліна хата «(персональна вист.), Галерея «Дзига»(мистецький проект «Веселка-жовте» м. Львів), Музей етнографії та художнього промислу (мистецький проект «Веселка-зелене» м.Львів), Київ, кафе «Антресоль»(персональна вист.), «Фруктовий салат» (мистецький проект м. Львів), Жовківський худож. вернісаж (до Дня Незалежності), арт-салон «Сливка» (персональна виставка «Етновітер» м.Львів).

2008 р. – «Етновітер»(Львіський музей етнографії та художнього промислу), «Етновітер» (арт-салон «Сливка», Львів).

2009 р. – «Етновітер» (арт-салон «Сливка», Львів)

Два олені, п.о., 50х50
Багатий_урожай_(помідори)

За словами доктора мистецтвознавства, професора Ореста Голубця, який є «хрещеним критиком» авторки від перших її публічних кроків, Світлана Стародубцева почала малювати у зрілому віці, не маючи будь-якої професійної підготовки. Саме це дозволило їй невимушено, інтуїтивно рухатися у мистецькому просторі, обираючи певні форми та засоби виразу. Доволі швидко вона пройшла закономірне захоплення «правильним» реалістичним мистецтвом, намагання стати «справжнім» художником. А далі була невластива на загал для самодіяльного митця крайність – абстрактні полотна, в яких поступово розкривалося та відпрацьовувалося тонке відчуття композиції, вишукане зіставлення барв, підсвідоме втілення динамічних емоцій. Після цього наступив короткий «неореалістичний» період створення живописних натюрмортів, квітів. Однак творчість художника-аматора характерна тим, що у ній важко простежити звичні закономірності, і Світлана Стародубцева вразила несподіваним поворотом до традиційної народної образотворчості, у казковий простір, з давніх часів створюваний відомими українськими народними майстринями. Художниця не змінює улюбленого формату і продовжує працювати у квадраті, який залишається для неї своєрідним мірилом, модульним еквівалентом частки навколишнього світу», – вважає Орест Голубець.